Feldkirch revisited

Grijze wolken in de lucht en nevels langs de berghellingen was het uitzicht vanochtend buiten de tent. We waren ook nog vergeten om broodjes te bestellen voor het ontbijt dus de dag kon beter beginnen. Mama had gelukkig heel goed geslapen vannacht en ze voelde zich stukken beter, papa wat minder omdat Kilian onrustig had geslapen (hij kroop midden in de nacht half slapend over papa heen richting de uitgang van de tent en begon aan de rits te rommelen…).
Het probleem van de broodjes werd opgelost door even naar de bäckerei in Raggal te rijden, met als bijkomend  voordeel dat ze daar wel lekkere croissantjes hebben. Tijdens het ontbijt werden de plannen voor vandaag gemaakt en we waren het er over eens dat wandelen geen optie was met de regenkans. Een stadje bezoeken leek de beste optie en daar had iedereen ook wel oren naar. De keus viel weer op Feldkirch omdat dat zo goed was bevallen.
Dankzij het eerdere bezoek reden we in één keer naar de juiste parkeergarage en liepen het centrale plein op. Na een rondje gelopen te hebben zagen we dat het lunchtijd was en besloten we ons zelf te trakteren op een terrasje, wel overdekt omdat er sporadisch nog wat nattigheid naar beneden kwam.

Kilian en papa op het terras

Na de lunch nog wat langs winkels geslenterd en voor Luus een etui voor het nieuwe schooljaar gekocht, ook een jaarlijkse traditie.
Op de terugweg naar de camping begon het steeds harder te regenen en op de camping bleek het behoorlijk nat te zijn. Des te later het werd, des te harder begon het te regenen en na avondeten met broodjes en soep zijn we met z’n viertjes een film gaan kijken op de tablet (Shark Tale).
Voor morgen nog steeds wisselende vooruitzichten en aangezien we al wat inpakwerk willen doen is dat vervelend. Hopelijk valt het een beetje mee.